1 augusti

Hejhej, tiden går fort. Är det postivt eller negativt?
Det beror helt på tycker jag. Det beror helt på.
Men nog är det lite läskigt alltid.

Så, vad har jag gjort idag?
Jag har vaknat, kännt mig sjuk.
Tagit massa treo och försökt blivit frisk.
Och jag tror det går frammåt iaf.
Men jag ska nog se det ganska postivit efter det var ganska längesen sist jag var förkyld,
för förut var jag det varje dag. Utan att överdriva.

Sen har vi ätit gomat, jag önskade kebab.. och så blev det!
Jävligt gott fastän att jag knappt känner nån smak. Haha.
Ja, sen har det väl inte hänt så mycket mer. Tänkte slänga in en bild på mig idag med,
men det får bli imorgon istället när jag har mer ork.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0