en helt oväntad åktur

Då var man hemma igen då, kom hem 00:04 inatt, och då var man trött kan jag lova.
I söndags fyllde ju som sagt världens bästa mamma år, och då kom det folk,
b.l.a mormor & morfar (och syrran, som varit hos dom typ hela sommaren).

Dom tänkte åka iväg på en tur, första stoppet var Sundsvall och det lät väldigt frestande.
Så jag följde med, och vi övernattade på IKEA/Birsta parkeringen, i deras husbil!
Haha, det stog typ, hm.. 7 andra husbilar där också. :)

Iallfall, på måndag morgon klev vi upp typ halv nio, och skulle käka frukost på Ikea.
Efter det så gick vi igenom och jag och syrran visade varandra vad vi ville ha och så.
Sen så gick vi in på Birsta, och kollade i massa affärer..
Jag hittade faktiskt inte så mycket. Köpte EN grej. En enda grej.
Ett spel, sanning eller konka som jag velat ha länge. :)

Det var tänkt att jag skulle träffat några också, men så blev det inte..
Det får bli en annan gång. :)
Sen åkte vi vidare, och hamnade i b.l.a mjällom eller vad det hette.
Sen funderade vi på att övernatta där, men vädret verkligen sög, det spöregnade,
och vi tappade lusten och for hem. Men jag och syrran sov i husbilen igen. :)

Så det var väldigt skönt att komma iväg lite, dock inte så länge, men ändå.
Jag har inte gjort så hemskt mycket den här sommaren, men det finns en del mycket bra saker som hänt.
Sen så bara för att sommaren är slut, så kommer det ju inte sluta att hända roliga saker, har jag bestämt. :)

Och som sagt, bilder från dom senaste veckorna kommer inom kort, när jag kommit hem. :)



Kommentarer
Postat av: n

det spelet kan vi spela nästa gång gänget kmr till dig:D

2010-08-11 @ 13:53:35
URL: http://ntuvebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0