everybody says she's lookin' good

Idag har varit en hyffsat bra dag, helt vanlig ungefär.

Vi hade andra lektionen av "Scenisk produktion", och det verkar intressant.
Vi fick göra lite övningar med ljud och bild kan man säga, mycket skratt blev det.
Sen så hade vi engelska, och fyfan vad jag tycker det är svårt.
Jag kan grunderna, jag kan svenska. Det räcker, okej?
Jag orkar inte lära mig massa nya ord och skit. Det är nog som det är.
Visst kan det vara intressant, men ärsch.

Men nu är det så att vi ska redovisa en grej i engelska som jag känner kommer gå skit,
eftersom jag inte förstår mycket av det alls. Men det får väl bli skit då, jag går väl göra bort mig.
Det finns massa annat jag gör bra ifrån mig på, som jag tänker koncentrera mig mer på.
Iallafall så håller jag på att fixa med ledighetsblanketten, lite jobbigt att springa efter alla lärare,
och det är så mycket man måste fylla i och så. Men det fixar sig.
Och på fredag så har vi löpning på idrotten, ehm, jag och kondition.
Försök hitta nån som har sämre än mig! Men det gör mig inget, hatar idrott.
Jag tänker vara med och göra mitt bästa! För sedan på fredag eftermiddag drar jag till Stockholm!
Det är massor som har ringt och frågat "Ska du flytta dit eller, på riktigt?"
Jag bara, nejnej. Det känns bra att folk bryr sig, haha!

Har också haft ett förbannat sockersug idag på skolan,
gatt låna en tia akut av S för att köpa en chokladboll, haha.
Även när jag kom hem bakade jag chokladbollar. Haha, ojoj.
Blir sådär ibland.

Men ikväll eller imorgon kommer ett nytt inlägg, håll utkik my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0