forever young

Happ, då har man åkt på en jävla förkyldning igen.
Men man är ju inte brydd, för jag är ju förkyld året om för dom som inte visste.
Samma med resten av familjen, eller alla utom mamma typ, hon klarar sig för det mesta! :)

Har gått runt i min sötpyjamas hela dagen, när vi hade folk och allt också,
haha dom sa bara att den var fin. Och mitt hår står åt alla håll, detta betyder bara HELG.
Så skönt, eller man kan väl gå runt så alltid, men jag tycker om att fixa mig,
och på helgen vill jag känna (när jag är hemma) att jag bara kan slappa.

Sen när pappa kommer hem KANSKE han ska på byn och då ska jag få en Ben & Jerrys,
har jag bestämt. :) Nu ska jag försöka måla lite som jag kan hänga upp på min dörr.
Den är så tråkig. Beskriv mig med ett ord? ESTETISK!


Kommentarer
Postat av: josefine

Det är nu dags för gissa kändisen! Kika in i bloggen och gissa! Några länkar kommer ges till några av dem som svarar rätt! Är du en av dom?



[ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer]

2010-08-28 @ 17:23:28
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 00:06:05
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0