fre 13

Blablabla, otursdag hit, otursdag dit.
Imorse när jag vaknade satt jag och läste lite i tidningen om själva dagens historia och så,
att det tidigare var en turdag och så. Igår snackade jag med en kompis i telefonen,
och han sa; "SHIT, det är fredag den 13 idag, det kommer hända något". (Kl var några min över 12)
Han försökte skrämma mig, han sa typ, det kommer komma gubbar och skrapa på dörren o.s.v.
Om det hade varit som vanligt så hade jag blivit skiträdd och gömmt mig under täcket.
Men otroligt nog så höll jag mig lugn, haha!

Bara för att jag ska vara lite annorlunda så tror jag att detta kommer bli en TURDAG.
Det kommer gå jättebra för mig idag.
Man kan ju iallafall hoppas, det har inte hänt nåt dåligt på någon annan fredag 13 som jag minns.

Så, ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0