ganska ohändelserik dag

..Som dom flesta andra dagar som varit nu på sistone har det inte hänt mycket idag.
Men det gör faktiskt inget. Det är skönt att göra "ingenting" tycker jag,
då kan man känna att man vilat upp sig riktigt.
Och jag har gjort en hel del roliga saker också i sommar, så jag behöver inte känna nån skuld så.

Men har gjort en god gärning idag! Har skänkt bort gamla kläder.
Istället för att slänga dom, så gav jag bort. Det är bra!
Sen var vi och handlade också.. Lite tills imorgon då en viss Morgan fyller år!
Jag köpte också lite grann, b.l.la hårinpackning som är välbehövligt till mitt hår.

Jag vet inte hur jag ska göra med mitt hår nu, var ovanligt längesen jag färgade det.
Jag vet inte om jag ska göra mer slingor (ljusa), eller färga det mörkbrunt, eller rött igen.

VAD TYCKER NI? :o


Kommentarer
Postat av: Melanie H

Du ska har Mörkbrunt hår tycker jag iaf ^^

2010-08-05 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0