helt sjukt

Igår hade man finbesök! Johanna, Claes, Nina och Victor kom och hälsade på!
Och vad gjorde vi? Spelade lite gitarr, guitarhero, singstar och pratade och skrattade.
Mysig kväll som jag hoppas görs om snart igen.

Justja, vi kollade på film; Saw.. 5? Nej jag minns inte vilken av dom, men jag kan inte förklara vilken sjuk film det är, seriöst. VARFÖR GÖR MAN SÅNNA FILMER?! Den som gör dom måste vara riktigt.. jag vet inte.

Och idag fyller världens bästa mamma år!
Grattis på underbara hon <3

Och nu händer det saker tydligen, nu ska vi åka på en liten sväng, lite överallt.
Vi stannar till i Sundsvall, gillagilla!
Vad som händer sen får man se.



Kommentarer
Postat av: n

sjukt jävla kul var det :) <3

2010-08-09 @ 11:53:24
URL: http://ntuvebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0