hey soul sister

Åh, hej! Det är nu ett tag sen jag skrev. Eller kanske någon dag?
Ah iallafall har det hänt en del sedan sist! Ni minns den där The Ark tävlingen jag snackade om?
Man kunde vinna en signerad poster med dom, den som skrev den bästa kommentaren.
JAG VANN JAG VANN! Ojoj, jag blev överlycklig. Visst, det var inte så att man vann en träff med dom,
men ändå. Jag av alla, och hur kul som helst ju!

Det känns underbart att ha klarat av en vecka i skolan nu och det känns helt okej just nu.
Och det satt perfekt med en helg nu och en liten sovmorgon (och en imorgon också!)
Igår efter skolan for jag och Johanna till staden och gjorde lite olika saker.

Jag köpte en jättesöt pyjamas (försökte hitta bild på den men fanns inte)
Vi åt god mat, kebab (:
Vi träffade M, N, D, och A!
Vi följde med Nina en sväng hem
 
Och vad gjorde vi mer..? Inte så mycket men det var en bra dag!

Kommentarer
Postat av: nina

kul kväll! :) <3

2010-08-29 @ 20:14:32
URL: http://ntuvebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0