i brist på idéer

..så kommer här en skitrolig lista, eller nåt.
Enyoy!

1. Person du beundrar

min mamma, helt klart.


2. Tjej som är snygg

många ju! men typ sarah jessica parker.
sen finns det ju hur många som helst, överallt! :)

 
3. Tänker du på när du vaknar?

beror på. nu när det är sommarlov njuter jag av att vakna,
och känna att jag kan ligga kvar hur länge som helst.
när det är skola, då lider jag. fast jag hade vant mig i slutet..
nu blir det att ställa om snart!


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? 
the ark - calleth you commeth I <3 vem blir brydd lixom.

5. Har du någonsin varit kär?
ja ohja, absolut.

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
kort, tavlor, teckningar, lite sånt.

7. Vad har du under sängen? 
haha, kan ligga lite olika där ibland, men just nu ingenting.

8. Ser på?
sex and the city! sen försöker jag se nya filmer,
men det blir oftast att jag ser på gamla om och om igen.

9. Lyssnar på?
the ark, europe, H.I.M, mustasch.
sen kan det hända att jag lyssnar på mycket 80 tal ibland.
finns massa bra gammal musik.
har aldrig förstått uttrycket "men den låten är ju gammal..?" hm.

10. Kläder
Leggings är det bästa som kommits på, för jag hatar jeans.
Det är så sjukt obekvämt, men sjukt snyggt!
Sen är jag noga med att alltid klä mig i det jag vill.


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? 
Ola salo, Joel Kinnaman.. Jimi Hendrix?
Finns många.

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Inget intressant.

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Jag ska hålla på med musik. på alla möjliga vis.
så är det bara.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Söt, rolig, omtänksam, är väl det vanligaste :)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? 
Det vet man aldrig. När jag får stå på scen och spela min egen låt är fan amazing!

16. Roligt minne
Det är så många, men typ..
"Hanna, du kommer bli vegetarian eftersom du aldrig vill äta kött."
"MAMMA, pappa sa att jag kommer bli en INDIAN! :D"
(ville vara pocahontas)


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Jadu.. vet inte!

18. Pinsamheter

Haha, för många. Men inget speciellt stort.


19. Hemlig hobby

Ehm.. spela gitarr och sjunga högt som satan till spotify? Fast det visste väl alla.

20. Vem skulle du ta med dig till en öde ö?

Familjen. Och Ola Salo.. fast ne, han skulle få så tråkigt då.


Kommentarer
Postat av: claes

jag vill följa med

2010-08-04 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0