i was made for loving you babe

Helt okej dag idag på skolan, det känns att man kommit igång lite.
Fast inte på lektionerna eftersom det är bara prat nu och inget arbete.
Båda bra och dåligt.

Åh, vad jag älskar bandet kiss.
Har gjort det länge men jag har börjat fatta nu hur jävla bra dom är.
Riktigt bra, och nästan ALLA deras låtar är underbara.

Idag har jag "slösat" pengar på kakor, tuggummi och glass.
BEN & JERRYS GLASSARNA KOSTAR 57 jävla spänn,
dom stora alltså. Och jag har köpt ett antal sånna under senaste tiden.
Lite slöseri kanske. Men jag röker inte och snusar inte!
Hade varit värre om jag slösade pengar på det..?

Nu ska jag gå ner och kolla och dom kommit igång med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0