övernattning i stugan

Godmorgon får jag lov att säga nu, 11:41.
Har sovit jättegott i våran lilla stuga här hos mormor,
den ligger nere vid en sjö, jättemys. :)

Sov där med syrran och Cissi, dom snarkar inte eller nånting så det är bra haha.
Vaknade för ett tag sen, gick in och åt frukost och nu sitter jag här.
Idag funderar jag och syrran på att gå på bingo.
Eller, det blir så, om inte något annat händer.
Är ju fortfarande lite avis på Cissi som vann högsta vinsten förra gången.
Nu vill jag ha min tur, och vinna! Nu kom jag och tänka på "Har du fått din tur, .."
Bara Cissi som förstår vad jag menar, en låt eller vad man ska säga.

Men önska mig lycka till ikväll, för det känns lite som att jag blir straffad nu!
Förförra gången vi var på bingo, då vann tjejen som stog i kön framför mig en stor vinst.
Och nu sist, personen som satt mittemot mig. Shit, vad har jag gjort för fel?!
Kan det vara så, att sist jag vann en stor kexchoklad (2 kg) så sa jag;
"Fan vad jag har tur, både i spel och kärlek!" Och nu? Nu har jag tappad båda!
Fast, som vanligt får man tänka; det kommer! :)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0