statistiken ökar

Nu har fler börjat läsa min blogg, och det är jättekul.
Visst, jag skriver mest för min egen skull, men det känns mer värt att blogga om många läser.
Dock kan jag förstå att det inte är så roligt nu när jag inte kan lägga in bilder,
men jag försöker att skriva bra iaf! :)

Så, det blev faktiskt en mycket bra dag igår.
Var med Cissi och Magnus, vi gjorde inte mkt men det var kul iaf! :)
Sen kom A & N, men då skulle jag iväg på Bingon med syrran.
Tror ni jag vann nåt? Nej. Men det var ganska kul ändå, lite störigt med folk som inte kan vara tyst bara!

Nu har jag nyss duschat och ska snart följa med mormor på en liten tur.
Vad som händer senare får vi se, men jag tror inte att det händer så mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg - Som tack för att du röstade på mitt fotobidrag! Din röst var guld värt, tack så mycket! :)



Fortsätt gärna att rösta, det går fler gånger! Kram Moathemoses.

2010-08-12 @ 16:56:22
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0