ström

Snacka om trött jag var imorse. Eller ja, vid kl 11.
Men mamma "drog" upp mig, för hon ville ha med mig till farmor.
Dom badade hundar och jag satt och skrev med den där jäkla Halebop supporten.
Eftersom man inte kan ringa så gatt jag chatta med dom,
eftersom mitt jäkla kort drar pengar varje dag utan att jag gör nåt.
Vi satt ute och solade ett tag sen, fast solen visade sig ju inte så värst mycket.

Sen var vi påväg hem då vi plötsligt kom på att vi skulle dra en sväng till ström.
Så fick det bli, och uträtta några ärenden m.m.

Nu sitter jag här och väntar på mat, jag börjar sakta kunna känna lukter nu igen.
Idag blire biff, passar ju bra till mig, biffen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0