your love is my drug

Nu är det inte länge kvar tills jag åker HIT.
Stockholm i mitt hjärta! Tänker inte skriva här vad vi ska göra där,
men det har iallafall med familjehem att göra, och då ska vi dit,
och göra lite saker och vi kommer stanna där en vecka!

Så nu till veckan måste jag fylla i ett såntdär ledighetspapper,
det är inte roligt, det är jobbigt. Och det känns inte så jättebra
att vara borta från skolan så länge. MEN det hade ju varit värre om
det hade varit flera veckor frammåt, för nu har vi ju inte kommit igång
så mycket. Men på fredag så far vi, och det kommer kännas skitkul!




Ikväll ska jag ta det lugnt (som vanligt) och lägga i en hårinpackning,
jag har slagit rekord för mig själv i att inte färga håret, ni som känner mig
vet ju att jag brukar färga varje månad, varje vecka typ.
Men nu har jag inte gjort det på hela sommaren o.s.v. Duktigt!

Sen imorgon börjar en ny vecka, så det är bara att gilla läget!


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 16:52:20
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen. Tack för din gissning! :)



Allt bra med dig en regnig söndag som denna? :)

2010-08-29 @ 18:34:05
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0