ain't no sunshine

Någon som har märkt att alla mina rubriker är antingen en låts namn eller en del ur en låt?
Varför? Jo, för jag älskar musik, såklart. Tror ingen har missat det..? :)
Iallafall, någon som har märkt att jag inte skrivit på länge? Jag hoppas det, för nu är jag tillbaka.
Får göra ännu ett försök, för jag är en sådan som inte ger upp, och ifall jag "ger upp", är det för mitt eget bästa!

Sist skrev jag om vad jag hade att göra de närmsta veckorna.
Och hur det har gått, är både och.
Vi spelade ju för nior, som var och kollade på estetprogrammet.
Och det gick bra! Skönt. Jag håller verkligen tummarna för att det blir en ny estetklass nästa år,
för det är ju det bästa valet man kan göra, om man är väldigt intresserad av musik och mycket mer i den riktningen.
Matten går det sisådär med, jag jobbar i min egen takt, med det jag behöver jobba med, (hatar matte, kommer alltid att tycka att typ 90 % av matten är onödig), men jag gör mitt bästa och jag kommer klara det, någon gång. :)
Och ja, är fortfarande lite nervös inför lucian, det kommer vara morgon, rösten kommer icke vara särskilt uppvärmd och van, och ja.. Det får gå som det går. Hoppas man inte gör bort sig iallafall. Men, vill man, måste man våga, om man verkligen vill, då brukar det gå. Nästan jämt. TRO PÅ DIG SJÄLV, det du gör, det du brinner för. Tänk så. Du är bra. Du är bäst. Det finns ingen som dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0