breakaway

Sitter i Backe hos min älskling. Och som vanligt stortrivs jag där :)
Idag har vi vaknat, haft sovmorgon, gått på affärer, köpt gott, (VANILJCOLA!) <3, ätit, spelat med mera (:
Härligt med lördag, vill inte tänka på att det är söndag imorgon.
MEN det känns ganska okej eftersom det ändå är lov om 3 dagar! :)

Måndag kommer vara en vanlig skoldag tror jag (?)
Och tisdag pysseldag typ. Det blir härligt :)
Är överlycklig eftersom jag är klar med allt i skolan som man ska just nu,
det enda jag ligger liite efter i är matten, men det ordnar jag ;)

Puss på er alla och ha det så bra.
Slänger in fyra bilder på min fina Magnus, 
fyra av dom bilder jag tog på han idag och redigerade :)
Sötnos <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0