give up the fight

Jag hatar hår. Alltså, mitt hår. Håret jag har på huvudet you know.
Det jag byter färg på heeeela tiden. Menmen, det är för att jag älskar förändring.
Jag skulle aldrig kunna ha samma färg hela mitt liv. Men alla tycker ju olika och tur är väl det, ibland.

Jag hade iaf fått till den färgen jag ville ha, as nöjd. Men jag var inte helt nöjd, för det var röda skiftningar kvar.
Så jag blekte det. Nu är det gult, och fult. Bruna ränder, osv. Lite rött kvar. ÅÅÅHHHHH.
Håret är väldigt viktigt på en människa tycker jag, det kan göra så himla mycket med ansiktet.
Och jag tycker det är väldigt viktigt på mig, är inte håret fint så struntar jag i resten av mig. Ungefär.

Men så fort jag kommer hem blir det en askblond färg igen, och hoppppas så himla mkt att det blir bra då..
Annars blir jag lej, riktigt lej.
Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0