happy day

Ännu en bild av dom jag tog sist.

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag!
Vi har spelat för en grupp människor och fikat, vi har fått god mat(!) på skolan,
och folk i allmänhet har varit riktigt glada och trevliga idag tycker jag.
Älskar sånna här dagar när allt går som det ska. Och imorgon är det fredag!
Då åker jag till min älskling. :) Var ett tag sen jag var där faktiskt.
Men även tyvärr lägga till något mindre postivit;
Och det är att jag blir otroligt less på folk som försöker förstöra för andra.
Folk som inte har nån jävla respekt, förståelse eller sympati för andra.
Nu är det inte bara jag som är drabbad utan flera stycken och det är ett stort problem,
varför ska det vara så svårt att se andra och förstå enkla grejer som att bete sig.
Menmen, dom kanske lär sig, nån gång.
Är iallafall väldigt glad för den här dagen.
Förresten, funderar på att färga håret blont igen,
min röda färg åker ur hela tiden och det blir mkt dyrt.
Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: moa

Jag tycker att du ska bli blond! :)



Jag vet precis vilket problem det är med rött hår, jag hade ju ändå så i ett år nästan. Färgade det tre gånger i månaden, eftersom färgen försvann direkt :c så.. Jag tycker du ska satsa på blondt! :)

2010-12-16 @ 17:58:41
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0