konsert ikväll

Hemma från skolan idag med. Varit dålig i en vecka nu..
Men låter som jag ska få medecin idag! :) Och imorgon MÅSTE jag på skolan,
sista luciaträningen då och jag har missat en redan. Icke bra.
Känns stressigt inför skolan, men kan ju inte göra så mycket när man inte får gå ;)
Ikväll, ikväll gäller det. För INGET ska få stoppa mig, ifrån att gå på konsert.
Det är inte mina favoritband, men alla band är riktigt bra.
Det är ju alltså Sabaton, Raubtier och Steelwing vi ska se, jag och älskling.
Och förresten var det ju en tidig julklapp till han. Men detta är BRA musik!
Har ju sett Sabaton en gång förut, men då var dom förband! Ska bli väldigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Magnus Abrahamsson

Nästa gång älskling ska jag bjuda dig på en konsert :D <33

2010-12-16 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0