to the gates of hell

Jajamen, måndag var det idag, och ja.. Inte den bästa dagen på veckan, nej.
Jag vet inte riktigt om måndag eller söndag är sämst? Fast iofs, på måndag är ju själva dagen,
då allt börjar om igen, man ska kliva upp tidigt igen.
Söndagen är för många, en dag av ångest inför måndagen.
Det enda positiva med måndagen kan vara att få träffa sin kära igen.
När man kanske har vant sig att göra precis vad man känner för hela dagen, sova länge och bara slappa,
så känns måndagen absolut inte rolig. Och alla krav och all stress kommer igen, det var just det jag tänkte komma till, att jag just nu känner mig väldigt stressad. Så det blir inget längre inlägg just nu.
Jag har nämligen ett prov jag skjutit på att plugga till, länge.. jag har provet på fredag.
Så det är fan dags att börja nu! Precis nu, efter jag skrivit klart detta, ska jag släpa min stora feta..
Näemen jag ska ta mina papper och sätta igång! Och senare ikväll, kommer jag skriva ett nytt inlägg,
om hur bra det gick, och att jag gjorde det. Så, NU! Nu sätter jag igång. Både jag och mina hjärnceller.

Bilden säger allt.
Eller, mycket iallafall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0