before I forget

Har hoppat över någon dag att skriva här nu,
och det kanske man ska se lite positivt.
Jag har haft något att göra.


I torsdags var tre av mina favorit-tjejer här
och vi kollade film, spelade singstar & guitarhero,
åt glass, kladdkaka m.m.
Det blev skitväder, så det blev inget badande.
Och inga bilder! :(

Jag fick massa fina presenter av dom, ååh :) dom är bäst.
Senare på kvällen kom två snubbar och hälsade på,
en nära vän och en polare till han.
Jag hoppas att alla dom kommer hit igen! :)

Igår sov jag över hos farmor tills idag, mysmys.
Vi tittade på tv, åt glass o.s.v.
Och idag åt vi och familjen minus syrran lunch där,
några åt surströmming och några (inkl. jag) åt fläskfillé.
Mycket godare än surströmming kan jag ju säga..
Så jag är mycket glad efter dom här trevliga dagarna, har tyvär inga bilder just nu, kommer nog senare ikväll.

och den enda som fattas är du. 
Nu ska jag fortsätta spela guitarhero, som jag är så grym på!

Kommentarer
Postat av: Sandra

aawww klart man kommer tillbaka ;)

2010-07-25 @ 15:28:29
URL: http://www.zazzie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0