fredagkväll

Klockan är sju och här sitter jag inne vid datorn när det är så härligt väder ute. Why? Jo för jag lovade att skriva ett inlägg senare på kvällen! :) tidigare idag var hela familjen i ström för att handla lite, själv handlade jag inget. Och jag var tvungen att lämna plånboken hemma för att kunna låta bli, typ, haha! Jag älskar ju att handla. Särskilt kläder och sånt. Hämtade även ut mobilen! Och jag gillar den!

Men nu är det såhär att jag måste ju spara pengar till YRAN! :) det är ju snart.
Snart får jag se mina stora idoler, och några bra band till, visst låter det bra? Vilka ska mer dit? ;)

Till middag idag blev det varma mackor, som jag gjorde! Och dom verkade bli omtyckta, vilken tur! :)
men nu ska jag nog gå ut och lufta mig.. och dricka lite, glöm inte att dricka ffs! vatten eller saft eller nåt, jag hatar vatten men ibland dricker jag det ändå.



Köpte även lite chips till ikväll!




OBS bild från google. Orkade inte ta egna bilder idag! Blir imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0