men vad gör du när du står där ensam?

Gissa vad jag gör då? Ganska självklart, skriver mitt första inlägg! Varför? En anledning är att jag tycker om att skriva, sen kan jag inte sova heller. Det känns som skolan nyss slutade, och jag la mig klockan 9 typ varje kväll. Inte för jag var tvungen, utan för jag var trött då. Det känns som att det var nyss jag stod där i kyrkan och darrade som en galning, där jag skulle sjunga där bland massor av människor. Det var hemskt. Men jag ville det, jag gjorde det. Inte själv, utan med en underbar vän dessutom.

Och visst gjorde jag bort mig. Lite. Säkert bara jag som brydde mig, men precis när jag skulle öppna munnen och sjunga en vers själv så kunde jag inte svälja och jag typ tappade första orden. MEN, jag gjorde det, och det är det som räknas. Sen vad dom andra tyckte, har jag ingen aning om.. Förutom dom som sa att det var bra!

Detta blir ett ganska kort inlägg men jag återkommer imorgon, med nytt spännande skvaller. Eller, ja..



Kommentarer
Postat av: Minna

jag tycker att du sjöng väldigt fint! :)

2010-07-16 @ 02:30:36
URL: http://minnaolseen.blogg.se/
Postat av: hanna

åh, tack så jättemycket! :)

2010-07-16 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0