så underbart gott

Jag vet seriöst ingen som älskar pasta mer än mig.
Säg nägon?!


Jag kan äta det varje dag, och jag har en liten dum vana att äta det väldigt ofta.
Det är lite sorgligt men jag måste erkänna.. jag har fått tillbaka mitt sug efter gosaker!
För bara ett tag sen så var det typ helt borta (förutom pastan då), men nu är det här igen..
Krämbullar, nutella, chips.. Hm.

Men bara så ni vet, så gör det inte så mycket för mig.
För godsaker är till för att ätas. Om jag är sugen så tar jag det.
Men, visst vräker jag inte i mig! Nono.



Det goda är till för att ätas! :)

Gissa vad jag ska göra nu?
Göra lite pasta.. dumt att äta det såhär sent, MEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0