det är nu vi måste kämpa tillsammans

Kul. Kul att vakna med ett gäng mardrömmar och känna att förkylningen kommit tillbaka.
Tack <3 men som sagt. Man kan ju inte vara lycklig jämt. Eller snarare, ALLT kan ju inte gå bra!
Det är lördag idag och jag sitter inne. Och det tänker jag göra också, jag tänker göra det jag känner för.
Jag tycker absolut inte om när folk säger "gå ut, gå ut, sitt inte inne hela tiden" men vill jag det så gör jag det.
Visst, det är snällt att folk bryr sig och säger så för att vara snäll men.. skulle jag viljat gå ut skulle jag gjort det. Och jag vill inte det nu.

Och vad finns det att göra här där jag bor, ute egentligen? Typ kolla på skogen?
Nejmen jag gillar stället, det gör jag, men finns det något speciellt att göra? Näe, inte om man inte är
någon utemänniska som jag inte är! Fast jag skulle nog behöva lite luft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0