i'm walking on sunshine

Hej och hå. Tänk om det ändå vore så, att solen var framme och det var varmt och skönt och sommar.
Men näe, nu är det såhär att det är kallt, mörkt och grått, halt, lättare för bilolyckor lättare att halka och slå sig så man får ÅKA IN PÅ AKUTEN.. alltså snälla vinter. Ska du så promt finnas, kan du väl va varm? (ja jag vet att snön smälter då, men om det inte var så..) för alla har ju rätt till att finnas. Även du vintern! HAHA! Ni fattar..

Idag hade vi iallafall sovmorgon flera jävla timmar. Men jag och tjejorna "estettjejerna" som vi kallas hittills, tills vi kommit på nåt bra namn, vi åkte på skolan från morgonen för att träna låtarna tills på fredag. Det gick bra, bara lite finslipning nu så känns det super. Och detta var andra gången vi tränade. ANDRA. vi är så duktiga.

Så jag hoppas alla kommer och kollar på oss på fredag, på mångfald. :)
Nu ska jag ringa ett samtal till en underbar människa, sen ska jag kanske sova ett tag.
Sen ska jag vakna, för att somna om igen om ett tag.

Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0