you're beautiful

Jajamen, vart har jag tagit vägen då undrar ni kanske?
Här kommer några anledningar till varför jag bloggar så lite!

1. Min dator har något emot blogg.se, varje gång jag försöker lägga upp EN bild så laggar den ihop.
Riktigt riktigt störande. För egentligen gillar jag inte att blogga utan bilder. Inte jämt.. Så det sög ju.

2. Jag är sjuk! Och det är då jag brukar ha tid att blogga, men icke nu, har faktiskt varit rätt så dålig.

3. Det händer ganska mycket just nu, (ja jag skyller på det) så jag är i andra tankar hela tiden.

4. Har jättefå läsare och jag orkar inte hålla på att skylta med min blogg längre.
Tack så mycket till alla som tipsat och länkat mig och så! :)


Ja men ungefär nåt sånt!
Men jag kommer göra så gott jag kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0