it's not that easy that you think

Ohyeah! Vi är åter igen där, söndag. Har haft en bra och lugn helg!

Jag har hunnit med:

- Att städa! jävligt nödvändigt kan jag lova, då det såg ut som ett bombnedslag! har hittat saker som hade kommit bort, haha, även fast det inte alls var längesen jag städade innan! Jag städar ganska ofta faktiskt, men stökar ner därefter..

- Att göra engelskan! känner att det inte vart så jätte bra (jag hatar engelska, inte i sig, men ämnet och särskilt engelska B eftersom jag tycker det är svårt och då blir det inte bra), men jag har gjort det iallafall så får försöka lära mig bättre tills nästa grej.

- Att vila! Jag har sovit ut ordentligt, och haft lagomt med sovmorgnar. Inte sovit förlänge, men ändå så det kännts bra.

- Att se två nya filmer! 1. Vampires sucks: Inte sådär jättebra. 2. What a girl wants: eller, har inte sett klart hela än men den verkar bra.

Så den här helgen har varit lugn och bra. Och jag har hunnit med mycket.

Imorgon är det klassfoto, shit, vad ska jag ha på mig? :o Big problem, yes :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu är Dagens Blogg tävling, avslutad hos mig.

Kika in för att se om det var just du som vann!



Om inte, så finns chansen till veckan!

Ta hand om dig! :)

2010-09-19 @ 18:01:37
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0