now that's raining more than ever

Hej hallå. Har haft så lite läsare här så det kändes onödigt att upptadera,
men nu kollade jag och såg att en hel del hade kikat in, så då kan jag ändå skriva igen.

Sitter här och lyssnar på The Baseballs, dom gör ett antal härliga covers faktiskt.
Och jag har det som sagt asbra i sthockholm, älskar stockholm! :)
Hm, som sagt finns det massa bilder härifrån på facebook. Så kika där.

Hörde även om vad som händer på skolan medans jag är borta, inte roligt..
Nu väntar jag på mat, är väldigt hungrig. Har inte gjort så mycket idag faktiskt,
åh jag har så jävla ont i min hårbotten! Har ju gjort hårförlänging!
Det blev bra, och det känns skönt att det sitter där så jag inte måste hä i det varje dag.
Men det gör förjävla ont för tjejen som gjorde det drog åt som tusan!
Då¨sitter det ju, men ah.

Puss.

Kommentarer
Postat av: nina

hade dt varit bombning eller vadå, på skolan?! :o <33

2010-09-09 @ 07:35:26
URL: http://ntuvebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0