sweet dreams are made of this

Oj, hej. Jag är egentligen för trött för att blogga nu, men det var fan tre dagar sen.
Varför? Har jag ledsnat på att blogga? Nejnej, jag älskar det fortfarande.
Men kan stolt säga att jag har haft för fullt upp.

Hade en underbar helg, tänker inte berätta om den för det orkar jag inte,
men kan beskriva den med folk, ström och massa skoj iallafall.
Finns bilder på facebook också. Så om du är vän med mig där kan du ju kika.
Måste göras om inom snar framtid alltså!

Och skolan då, ja engelskan och matten är det som är de stora HATOBJEKTEN
till ämnen. Det är B, det är B matte och B engelska. Jag är kass.
På just det, men man kan ju inte vara bra på allt!
Men Sandra hjälpte mig idag med engelskan iaf, TACK <3
Matten får jag ta tag i, måste få hjälp med den alltså.
Jag tycker att matte B är så fruktansvärt ONÖDIG.
Och det säger jag inte bara för jag hatar det och tycker det är tråkigt,
men när FAN har man nytta av att räkna hur många grader det skiljer mellan vissa saker då?
GAH, fyfan.

Men nej, nu ska jag ta och sova lite.
Känner att det behövs eftersom att jag är på ett jävla humör.

Och du, är det värt?
Jag letar efter dig, vem är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0