there's a new love in town

Oj, hehe, det var ett tag sen. Hej på er alla! Hoppas ni alla mår bra.
Det har hänt en hel del under den senaste tiden kan jag säga.
Om man säger såhär, skolan går ganska dåligt, men "fritiden" går perfekt.

Om vi börjar med det tråkiga, skolan går inte så bra. Eller jo, musikämnena går jättebra.
Men engelskan och matten t.e.x, shit. Där går det inte bra.
Men det får jag försöka fixa, på nåt sätt, någon gång..

Men annars då! Jo, där går det bra. Dom sista veckorna har varit hur bra som helst,
jag och min underbara vän har hittat på massa galet och helt underbara saker,
och umgåtts med varandra och massa folk. Hur bra som helst!
Äntligen har den bra tiden kommit tillbaka, folk vill hitta på saker med oss,
och jag har hittat en hel del nya människor som får mig att må bra också.
Sånna som man hoppas till 100 % att dom inte lämnar en eller sviker en.
Människor man kan vara sig själv med!

Förresten, har jag och mina tjejor (jag, j, m, s och m) fått en spelning på lördag!
Vet inte exakt hur, när eller nåt sånt, men det lär ju höras.
Skitkul! Och i helgen blir det skoj, igen!
Det går massa bra nu, men det bästa.

Låt det inte sluta!

Lite bilder från senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0