kört fast..

Ny header som ni ser!

Sitter på skolan och skriver på Svenska-talet just nu
..och har totalt kört fast!
Men vad gör man? Jag kan inte sudda allt och börjar om.
Det finns det inte tid till. Snart är det redovisning.
Då är jag så gott som klar med svenskan? .. föralltid.
Iallafall när det gäller högstadiet hehe.

Äh. Jag får försöka göra något vettigt av texten helt enkelt.
Sen får det bli som det blir.

Har börjat träna lite nu, fast bara hemma än.
Får se hur det blir sen. Och äta lite mindre.
Hoppas det ger lite resultat iallafall.

Börjar ju iallafall bli klar med mer och mer,
så frammåt går det ju iallafall.
När jag kommer hem ska jag nog söka sommarjobb.
Blir nog samma som förra året iallafall.
Inte mycket pengar att hurra för men något är det ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0