rätt så härlig dag!

Fick ju faktiskt en dubbelsäng hemlevererad - uppburen till mitt rum,
OCH helt gratis igår.
Vilken tur jag har. Och där sov jag gott inatt, 
det är så härligt att "bre ut se" ;)

Fixade ihop lite (såg att jag hade tappat nyckeln till skåpet....)
kul. packade och så, och sen drog vi till backe.
Vi stannade ett tag i Strömsund för att hämta ut tårtor,
till kalas imorgon för min lilla kusin som fyller fyra. 
Istället för en mjukglass blev det en åttondels..tårtbit?
Muuuums. Sen när vi var i backe blev det kebabrulle. :)

Kollade på talang, alltid lika roligt, nästan.
Spelade lite piano. (Vill vara superbra på det).
Men träning ger färdighet..
Tränat. Bra bra.

Suttit och funderat på skolarbete (stressad)
mycket som måste göras.. :(
Och på mina låtar (stressad)
Varför? Jo för att jag vill få dom inspelade!
Det känns som det är så lätt men jag försöker,
och det kommer ingen vart typ.
Hjälp mig :( 
Hade nog kunnat fixa det om jag hade mer tid till BARa det.
Men var sak kanske har sin tid..?
Och allt har en mening, kanske.
Så det mesta fixar sig nog!
Var sak har sin tid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0