just one day left

Imorgon gäller det. Då börjar den onda cirkeln igen. Nämen, jag hoppas verkligen att detta kommer bli ett väldigt bra sista år. Det kommer vara väldigt mycket ansvar, det kommer hända så otroligt mycket! Särskilt i slutet, då det kommer vara bal, projektarbete, och säkert massa uppträdanden. Men det är ju roligt! Men även det roliga kan bli jobbigt om det blir för mycket. Jag blir så lätt utmattad. 

Allt är fixat tills imorgon, kläder, grejer. Kommer bli så jobbigt att kliva upp tidigt, men vi treor har ju turen att iaf börja klockan 11. Så jag hoppas att jag kan komma dit till 11 också, så jag slipper sitta och vänta. Vi har ju ännu bara en preliminärt schema, men som det ser ut nu, hoppas jag att det kommer förbli. 

Jag har bara pyttelite kvar av matten, så den gör jag klart på nån lektion tror jag. Sen alla musikämnen vet jag inte vad som är vad, jag har massa religion :(, kulturhistoria, sånglektion, psykologi, o.s.v. Hoppas det blir bra. Och som det ser ut nu slutar jag tidigt på fredagar, hoppppas!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Klart att du fixar matten! Malin hälsar STOR kram hon drömde om dej i natt:)

Ha de bra hälsa!

2011-08-28 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0