somewhere over the rainbow?

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev här! Det har hunnit vara både jul och massa annat.
På julafton tog jag tyvärr inga bilder! Några på mig själv bara som kanske inte var så intressant.

Men detta fick jag iallafall på julafton;

- Presentkort på bio
- Presentkort på ansiktsbehandling
- Shampoo
- Balsam
- Hårinpackning
- Kudde
- Ram
- Strumpbyxor
- Pengar
- Datorunderlägg (kylfläkt)
- Parfym
- Bodylotion
- Duschkräm

Ja, och säkert något mer som jag inte kommer ihåg nu,
men är så tacksam för allt! :)
Så undra vem man ska åka på bio med nu då? ;) 


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

Låter som bra julklappar! :)

2011-12-29 @ 17:15:07
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

Sv: Åh tack söta du, vad glad jag blir! :)



Jag är 16 år (95:a), själv då? :D



kram!

2012-01-02 @ 18:24:58
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0