dag 05 – fem hemligheter

Jaha, jag ska alltså dela med mig av fem hemligheter..
Men då kommer dom ju inte vara några hemligheter längre.
Jaja, kan väl vara snäll att berätta något jag antar att knappt någon vet om,
förutom mina närmaste. Hm, måste bara fundera ett tag..

1. Jag har glidit ifrån läskigt många människor.

Kan inte säga så mycket mer om det än att jag ska inte skylla på någon,
även om jag kan tycka väldigt mycket. Det är jävligt synd,
och jag tänker på massor av dom dagligen.
Jag hoppas att någon av dom även tänker på mig.
Men som tur är stannar dom äkta kvar, alltid.

2. När jag gick ut ettan fick jag mitt första MVG.
Jag är så otroligt stolt över det, eftersom det dessutom var endast en praktisk lektion.
Och då märker man även hur mycket jag brinner för musik, utan att jag behöver anstränga mig.
Jag har aldrig sett nån anledning att slita arslet av mig för att få ett högt betyg.
Sen om jag känner att det skulle vara roligt att få lite extra bra så fixar jag det, helt enkelt.

3. Jag tror ärligt talat att jag aldrig kallat en tjej för ful.
Varför jag tar upp det är för att det händer hela tiden att särskilt tjejer kallar varandra fula,
och det är så himla onödigt. Berömm varandra istället. Eller säg inget alls.

4. I nian var jag med på ungefär två idrottslektioner.
Inte bra och såklart fick jag ett IG. Men det valde jag ju själv så, no big deal. :)
Iallafall så, jag var alltid med på lektionerna typ innan nian,
men det är för att då fick jag ju en helt ny klass och kände typ ingen.
Så jag kände mig väl obekväm, fast alla var så himla snäll som tur är.
Numera är jag alltid med, och det beror nog mycket på att jag känner mig väldigt bekväm,
och jag skämms inte alls, eller jo, ibland. Jag hatar idrott egentligen.. :)

5. Mamma är min bästis. Vi pratar om allt som man brukar göra med sina bästa vänner.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0