dag 08 – mitt bästa minne

Det går verkligen inte att välja ett minne som är det bästa.
Sen kommer jag inte ihåg alla heller just nu.
Men jag kan nämna några, som jag aldrig, aldrig kommer att glömma.
Första gången jag var riktigt kär. Den känslan var något som jag inte kan förklara för någon.
Det pirrade så mycket i magen så att varje gång jag var med den personen mådde jag riktigt illa.
Det vred om sig i magen och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. En helt sjuk känsla, men underbar..

När jag hade uppträtt på en slags "bar" i norrfällsviken, karaokekväll, jag och syrran hade sjungt en del låtar tillsammans men tillslut tog jag mod och sjöng en låt själv, vilket blev oasis - wonderwall.
Det gick rätt så bra, men det var flera år sedan så.
Iallafall så kommer det fram en tjej efteråt och säger "jag måste bara säga en sak, gud vad du är duktig."
lite extra speciellt eftersom jag inte hade en aning om vem hon var.
Det värmde verkligen!

När jag var i östersund på wallmans sallonger, och en kille som stog och sjöng en ballad,
vet inte riktigt vad han heter han brukar vara med på melodifestivalen som bakdansare,
han tittade mig rätt i ögonen när han sjöng. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Även om han bara tittade rakt ut kändes det exakt som att han tittade på bara just mig. Häftig känsla.

Aaa just det, när jag träffade Robert Pattinson..


Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Tack så mycket Hanna! :)

2011-02-07 @ 20:44:59
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0