dag 09 – vad jag vill göra i framtiden

Det känns som att jag skrev upp det mesta under rubriken "10 saker jag inte får missa här i livet",
jag skrev ju iaf att jag skulle spela in minst en skiva, och DET ÄR PÅ GÅNG! :)
har pratat med en person nu och det ska fixas, om nån månad kanske man kan sätta igång..
men måste få klart låtarna också.
men efter jag gått ut skolan ska jag nog gå någon slags frisörutbildning, någonting sånt..
och sen blir det massa, massa med musik. sen vet jag inte.. man får se.

Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Jo, jag har försökt klippa supermycket utav det slitna, men. Det blir inte så stor skillnad när precis HELA håret är slitet :(



Jag har flertal av hårinpackningar, men det hjälper som inte. Det är därför jag funderar på en annan färg då.

2011-02-09 @ 18:40:05
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: angelica

sv okej va härligt :) jo jag mår skitbra!

2011-02-10 @ 22:35:14
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0