dag 13 – min första kyss

Helt ärligt. Sånna här listor är ganska bra, om man har svårt att komma på vad man ska skriva.
För det är ju inte det lättaste att komma på jämt. Men den här listan börjar ändå kännas lite dryg nu.
Det känns mer som att jag vill skriva om vad jag gör på dagarna (men som jag sagt förut så klämmer jag in det som känns lite extra viktigt här också) men bara jag gjort klart den här listan så kommer det bli mer utav min vardag istället. Men det är ganska svårt att göra det ibland när man är i perioder som (gå till skolan, komma hem, sova).. typ. Men det kommer!
Men kanske lite roligare att följa.. jag vet inte.
Men, jag gillar faktiskt att läsa andras "listinlägg"..
eller vad man ska kalla det! :)
Iallafall..

Lite kort då, om min första kyss.
Den blev när jag var 13 år. Med min första stora kärlek.
Så, som tur är så är det inget jag ångrar!

Finns väl inte så mycket mer att säga om den..

Jo. Att ordet "KYSS" är så himla styggt.




Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Tack Hanna :'D

2011-02-23 @ 20:12:35
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0