dag 03 – min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet

Ja då var jag tillbaka, har inte haft tillgång till en dator under helgen eftersom jag och resten av bandet haft en rep-helg, vi har övat låtar, ätit, umgåtts och det har varit jätte mysigt och välbehövt. Nu satsar vi, LÖRDAG!

Iallafall.. min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet.

1. Spela in en skiva. Där jag sjunger, kanske spelar lite gitarr, och sen hoppas jag också att några snälla människor vill hjälpa till också. Det ska vara mina egenskrivna låtar. Detta kommer bli av, helt klart, men måste ha några fler låtar först. :) Undra vad den ska heta.. Något smart kommer man nog på.

2. Besöka jävligt många olika länder, platser.. Jag menar. Jag kan ju inte bara se Sverige i hela mitt liv. Det finns så mycket annat här i världen! Men det finns ett hinder, jag är så sjukt rädd för att flyga, jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna sätta mig i ett flygplan igen, det finns inte på kartan, haha. Jag har flugit en gång i mitt liv. Men framtiden får visa mig hur det går.

3. Vara med i ett rockband. MEN DET ÄR JAG JU REDAN! WOHOOOO! iallafall för tillfället, under en tävling, hur det blir sen får vi se.

4. Bli jävligt grym på gitarr, trummor, keyboard, och ännu bättre på att sjunga. Men bara jag fortsätter träna som jag gör så går det!

5. Skriva en riktig hit-låt som hamnar på radion. Minst. Som en liten plåga som sätter sig på skallen, ohja.

6. Se sonata arctica. Så jävla grymma. Visst jag är inget jättestort fan av dom, har inte hört alla doms låtar, men ändå.

7. Uppträda för en stor jävla fet publik. Globen. Folk ska vilja köa i flera jävla timmar för att se mig. Vilken jävla känsla, ÅÅH.

8. Ha en fet studio i mitt rum. Med alla jävla instrument. Det ska gå att spela och spela in.

9. Ha pastaparty. Bara jag kommer att komma..

10. Ha en ragdoll.

Okej.. typ 80 % handlade om musik. JAG ÄLSKAR MUSIK. no shit?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0