just dance

Fan vad härligt med helg. kunna sova hur länge man vill, göra vad man vill.
Och bara för att man vet att man kan sova hur länge man vill,
så sover man ändå inte till typ 2 för det mesta, för man kliver ju upp för man själv vill,
inte för att man är tvingad till det som på skoldagar.

Fredagen blev underbart bra. Jag, mamma, syrran, morgan och magnus kollade på filmen
"Bröderna Karlsson", och den var riktigt bra. Har tänkt se den länge men har blivit framskjutet. 


IDAG är det lördag, en bra dag. Då ska jag, mamma, syrran och magnus åka till stan,
eftersom jag och mamma ska förlänga håret. Skitroligt! Fick det i julklapp att göra det,
mamma hade klippt ut typ bokstäver som jag skulle försöka bilda ett ord, och jag tänkte åh hoppas det är en hårförlängning, och det var det! Hon är så söt.
Men tjejen som gör det kommer antagligen inte ha min färg, eftersom den är så konstig.
Men men, får hoppas att det blir bra. Ha en bra dag allihopa.. typ.

Drömde att jag var utomlands inatt.. Typ i england, new york o.s.v. 
Drömmen var jättelång och jag minns jättemycket av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0