Living My Life

Musik är mitt liv. På riktigt. Förutom människor (min familj & vänner)
Musik har funnits i mitt liv sedan jag var mycket liten, och kommer finnas där JÄMT.

Det finns väldigt mycket musikintresse i släkten, kanske lite därifrån jag fått det. Men jag har alltid älskat det!
Och eftersom jag går estet får jag hålla på med det jag älskar ungefär varje dag. Vilken tur jag har!
Den här veckan är alla esteter ute på turné ju, vi spelar upp våran musikal Vilde Bill
(som vi i min klass gjort och spelar upp). Jag har en liten roll (vi lottade rollerna), sjunger, spelar och dansar. :) Roligaste som finns. Imorgon gör vi näst sista uppträdandet, föralltid, nämen på ett bra tag antar jag!
Jag har också den turen att få sjunga i ett band (för tillfället, tror jag!) med min bästa vän, OCH dessutom är vi med i en stor tävling (ROCKKARUSELLEN), herregud vad roligt det är. Vi har gjort en tävling, och har två kvar.
2011 har börjat så otroligt bra! Fortsätter det såhär så kommer det här året bli underbart!
Jag har alltid gått min egna väg, skitit i allt dumt andra sagt, och det kommer jag fortsätta med, för det kommer föra mig så otroligt långt!

Det som andra anser att skryta, kallar jag ibland att peppa sig själv. Det ska man göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0