varför är bussar alltid sena?

Ja då var det måndag igen. Har hänt både bra och dåliga saker idag, som det brukar göra.. Ja.
Vaknade med världens bästa pojke, tog en liiten sovmorgon, inte ofta man kan det kan jag lova!
Gick ut till bussen, den var en aning sen, väl på byn skyndade vi till den andra bussen. Den var sen såklart..
Och jag som tappat mitt busskort gatt ju betala. Kändes inte så jävla värt eftersom man skulle på skolan ju.
På skolan letade jag busskortet ännu mer, men hittade det inte, så då var 200 kr åt helvete då. Jaja, tur att det inte var ifrån mina pengar. Jag får väl skylla mig själv att jag tappade det, fast jag har det alltid på samma ställe så det måste ha ramlat ut eller nåt. :)
Sen på skolan skulle jag ta och köpa lite choklad att dricka, men då gatt man tydligen även köpa pappersmuggarna, så då orkade jag inte. Hade en låååång lektion på två timmar, och sen gick jag och älskling och köpte ballerinakex. :)
En väldigt blandad dag. Snart ska jag äta spagghetti. Åh!
Som en avundsjuk tjej skrev en gång för inte så länge sen, "du bara äter du, haha"..
ja, det är väl tur det! :)




Kommentarer
Postat av: Magnus :)

Längtar tills nästa gång vi ska äta kex tillsammans :') det är så gott och mysigt :) <3

2011-01-24 @ 21:49:03
Postat av: Magnus :)

Längtar tills nästa gång vi ska äta kex tillsammans :') det är så gott och mysigt :) <3

2011-01-24 @ 21:49:49
Postat av: moa

Svar; Tack hanna! :) Kämpa ska jag!

2011-01-25 @ 12:50:05
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0