underbar helg

I fredags hade jag bjudit hem lite folk till mig för att fira min 18-års dag som var i onsdags.
Det blev en jätterolig kväll, vi lagade mat (lasagne) eller jag gjorde den, för första gången.
Men den blev bra, förutom lite bränd sås men men! Och sallad till.
Sen satt vi mest och umgicks, och jag måste ju säga att musik gör så himla mycket,
när det gäller att få igång stämningen. Fick lite fina presenter också!

Igår umgicks jag också med lite vänner, gamla och nya.
Vi badade badtunna, kikade film o.s.v. Mys. 

Sommaren 2011, du är bäst.
Fortsätt på samma vis, minnena kommer alltid att finnas kvar!

Bilder kommer ikväll eller imorgon!

Men det här som hänt i Norge blandannat, fyfan.
Jag finner inga ord, det är inte ens någon mening att försöka förklara,
hur jävla hemskt det är. Det går inte att förklara..



Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Tusen tack! :'D Glad jag blir!

2011-07-31 @ 01:20:49
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0