a drop in the ocean

Nu kommer det bli mycket roligare att skriva här, när jag har en sån fin design! :) Eller vad tycks? Det är en gratisdesign, men jag har än så länge ändrat bara profilbilden. Kanske ändrar headern sen också, får se!
Igår bestämde jag och syrran oss för att sola jättemycket idag om det blev sol, och det blev det ju. Så direkt när jag vaknade kollade jag ut, gick och väckte henne, sen gick vi ut. Men det jobbiga med solen är att den försvinner, kommer tillbaka, försvinner.. sen satte vi igång med städningen, och rätt som det var började hon skrika som fan, då var det en spindel som kröp upp för hennes ben.. och cool som jag är gick jag och slog ihjäl den. Fyfan hatar att döda djur, insikter, haha ja så är jag. Tycker skitsynd om dom fast det är typ en mygga. Men jobbiga är dom!

Fast hade det var mig den kröp på hade jag då inte varit lika tuff. Fan vad tröga vi är på att städa, nu hamnade jag ju här också. Men ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: åh tack så mycket! ahdå det skulle vi kunna göra :D

2011-06-28 @ 23:28:25
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0