big brother

I år har jag faktiskt följt big brother ganska noga (har ju absolut inte kollat 24/7) men jag har kollat varje söndag vem som åker ut, och då visar dom ju också det mesta och det roligaste som hänt under veckan. Sist jag följde det programmet var väl typ när Linda Rosing var med! Men vilket program det än gäller, om det är idol, talang eller Big Brother t.e.x så brukar jag faktiskt alltid förutspå vem som kommer vinna skiten. Redan i början av programmen, och se, även nu hade jag rätt om att Simon skulle vinna! Så himla härlig kille. Vet inte vad jag tycker om själva programmet i sig. Sjukt men ändå roligt ibland.

”PETER FÖRÄNDRADES” Simon Danielsson festade efter segern i ”Big brother”. Men sent i natt fortsatte bråket med Peter Orrmyr. ”Peter och jag tjafsade mycket. Jag står fast om allt illa jag sagt om honom i tv. Personligen gillar jag inte när man spelar ett spel som han gör”, säger Simon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0