dagen före föreställning

..känns alltid lite nervöst såhär dagen innan
en hel dag av föreställningar.
Eller tre stycken. Men det tar hela dagen psykiskt typ.
Men jag känner mig faktiskt väldigt lugn
eftersom allt sitter,

och det får faktiskt gå som det går helt enkelt!
skär rösten sig, säger jag fel,
jamen vad gör det egentligen?

Det jag måste göra ikväll är att.. 
plocka fram kläder tills imorgon.

Sen är det nog inget mer.

Var tänkt att färga håret ikväll,
men det får bli på torsdag eller nåt.

Förhoppningsvis blir det hårförlänging i helgen!
Väldigt efterlängtat, hatar att ha "kort" hår.

kolla bara på den här videon.
http://www.youtube.com/watch?v=75M4oneV9Us
även "dom bästa" kan tappa bort sig!

absolut inget fel med det
men en del verkar tro att allt ska vara perfekt
och att man inte ska göra bort sig.
det har man märkt ibland, när folk skrattat
när några glömt texten på framträdanden..

visst det är det man kanske förväntar sig..
men dom som håller på med sånthär vet det,
och många andra förstår det också så :)

krånglig text jag vet!
bjuder på en.. seriös bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0