detta jävla tjat om håret..

Jag älskar hår!
Fast endast hår på huvudet.
Inte under armarna o.s.v, det hatar jag.

Jag ska nog arbeta med det, sätta i löshår och så! :)

men iallafall.. bad mamma klippa mig idag.
Ville egentligen inte men det var år sen och så slitet.
Så nu är det KORT, buhu.
Men bra på ett sätt. 
Längtar verkligen till jag får löshår igen! 
Men måste vänta tills jag får en tid igen.
Dyrt är det, men så värt. Långt måste jag ha.

Vi hade en liten "earth hour" här hemma,
..som varade 50 minuter nu ikväll. riktigt bra! ;)

städade rummet idag!(!)(!) inte hela dock..
men ganska mycket. har möblerat om lite också.
så en hel del har jag väl fått gjort.
har ny design här också nu. :)
skulle ju egentligen iväg och simma idag,
men det blev inte av tyvärr.

färga brunt igen?
men nej nu får jag ge mig. 
haha..



Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag tycker du är jätte fin i mörkt hår;)

2011-03-29 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0