en dag i staden

Min dag har kort bestått av
att säga hejdå till magnus,
en liten sovmorgon,
östersund, och att handla.

Blandannat detta blev köpt idag:



det hände såklart mycket idag, men jag var in på musikaffären och kikade på gitarrer.
såg en jag verkligen vill ha.. men har inte pengar till den just nu.
eller jo, men behöver ha det till annat.

så när vi kommit ut från affären säger mamma, ja vi kanske ska slå till på den där.
jo säger jag, men inte just nu kanske.. också säger hon, men klart du inte ska betala den själv.
jag bara, jaha eh tack då! :)

inte ofta man är ledig inte. så det kändes väldigt skönt.
och nu är det helg!



Kommentarer
Postat av: Magnus

Det va inte kul att åka från dig i morse :( önska jag kunde följa med till stan. :) men det kommer fler gånger. också ses vi snart igen :) men den här helgen kommer vara seg :/ <3

2011-03-25 @ 22:10:01
Postat av: Katarina

Den ringen vill jag oxå ha!!!den va skit snygg;)

Ses vi på mån undrar Malin;)

2011-03-25 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0