"har ni hört om anna-greta..?"

Våran musikal "har ni hört om anna-greta..?" är nu över.
Vi har jobbat väldigt mycket med den rätt länge,
MEN vi repade in den under en och en halv vecka ungefär!
Väldigt duktigt av oss alla, jag tycker att vi alla har gjort det otroligt bra!

Och som tur är har vi fått mycket beröm för den.
Jag gillade mammas kommentar:
"jag trodde helt ärligt inte att du var nån teatermänniska,
eftersom du aldrig nämnt något om det, men jag blev riktigt imponerad!"
och pappa var så snäll och sa "du är väldigt naturlig när du spelar, riktigt bra"

och så vidare. man blir ju så otroligt glad när man får beröm,
särskilt för något man älskar att göra. tillexpemel att sjunga.

men som sagt, alla vi har varit så otroligt duktiga.
och nu när detta projekt är avslutat,
så väntar många fler..

jag & johanna innan sista föreställningen (liss bild)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0